תיעוד המסע להגשמת הקטע שלי בתחום האישי והעסקי
לסת׳ גודין יש פודקאסט שאני מאוד מתחבר אליו שנקרא Akimbo.
הוא העלה שם נקודה מעניינת, שהיה לי חשוב להפנים.
כיום הבעיה, היא לא שהמשווקים יודעים עלינו דברים.
גוגל שומר את הססמאות שלנו. האתר של הסופר שומר לנו את ההזמנה לקנייה הבאה. אמזון יודע להתאים בדיוק מה שאנחנו מחפשים.
ואיך אפשר בלי פייסבוק, שכל האלגוריתמים המשוכללים שלו, עם מטרה לייצר לנו תוכן כמה שיותר מותאם באופן אישי.
אבל בואו רגע נשים לב מתי זה מפריע לנו באמת?
זה נובע בדרך כלל משתי סיבות:
1. התזמון שהם פונים אלינו
2. מה שהם חושפים בפנינו
וזה לוקח לנו את ההרגשה שאנחנו עצמאיים
לכן הבעיה האמיתית שלנו, זה לא שכבר אין לנו פרטיות. כי בהרבה מאוד מקרים זה עוזר לנו בקיצור תהליכם, אחרי הכל אנחנו כל הזמן שואפים להיות אפקטיבים.
בתור משווקים יש לנו החובה להיות סופר רגישים לשתי הסיבות האלו. יש אפשרות להגיד מראש מתי נפנה אליהם? ומה בעצם אנחנו שומרים עליהם?
כי אם נייצר להם שקיפות סביר להניח שה יגביר את האמון וזו שאיפת העל שלנו כמשווקים.
© כל הזכויות שמורות אורי ליכטנשטיין 2024