תובנות מקריאת הספר This is marketing - Seth Godin על העסק.

פשוט תענוג לקרוא את סת׳ גודין. מרגיש שהוא מדבר אלי, קודם כל מבחינת סולם הערכים שלו, והדרך שלו להגיע לאנשים ולעשות להם טוב.

הוא חוזר שם על הנקודה שצריך למצוא קהל מדוייק ביותר ולראות מה הצרכים, הרצונות והחלומות שלו ולקהל הספציפי להתאים את המוצר המדוייק שידבר אליהם.

ומשם הוא ממשיך להגדיר את המיצוב שלנו, לא מהמקום הממוצע של השוק שניתן להשוות אותנו בקלות אלא לצאת מהמשוואה ע״י ערכים ייחודיים וגם להקל על הזיהוי של מה שאנחנו נותנים בשביל לעזור לו.

ישר זה הציף לי את הערכים של מוזה ואיך זה חוזר בפידבקים של ׳מוזאים׳ שלנו.

לבוא למוזה זו הצהרה! אני משקיע בעצמי, אני מתנתק מהשוטף, אני מתדלק את עצמי באנרגיה אני עושה מסאג' לנפש, אני עם האמת הפנימית שלי בלי זיופים – יכול להיות מי שאני.

מקום שרואים אותי, שמקשיבים לי, שיש לי ביטוי.

 

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

אם התחברתם ובא לכם להישאר מעודכנים במשחק שלי

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן