תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה
תיעוד המסע להגשמת הקטע שלי בתחום האישי והעסקי
אחד הדברים המרכזיים שחוזרים בשיווק בתקופה האחרונה ואולי מתחיל להיות קצת טרנד. זה עניין הסיפור שלנו ושל העסק שלנו.
לכתוב טרנד זה אולי קצת טעות, כי סיפור זה יותר עניין של עקרון, מאז ומתמיד סיפורים הניעו לפעולה. וההוכחה לאחד הסיפורים הטובים בעולם זה התנ״ך.
בקריאה של של הספר This Is Marketing של Seth Godin.
סת׳ מביא משם דווקא ספר אחר (Story Driven – Bernadette Jiwa) שמציג עקרונות למה שסיפורים טובים עושים. והוא מוסיף שאם הסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו (ולאחרים) לא מפעיל אצלנו את הנקודות צריך לחפור עמוק יותר אצלנו, ולמצוא סיפור טוב יותר.
הנקודות תורגמו בשפה שלי, לא הוספתי עליהם דעה, או תרגמתי אותם לעסק שלי.
העניין שהסיפור מזוקק הוא משרת כל כך הרבה אלמנטים בשיווק ובכלל בהצלחה של העסק. לכן לדעתי צריך לתת פה הרבה מחשבה ודיוק וגם ניתן לעדכן את הסיפור ככל שהעסק ואנחנו צומחים ומתפתחים.
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה
מה זה סקול / SKOOL? Skool היא פלטפורמה מתקדמת לניהול קהילות מקוונות. היא מיועדת ליוצרי תוכן, מנטורים, ובעלי עסקים המעוניינים לבנות ולטפח קהילות סביב המותג
אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל
© כל הזכויות שמורות אורי ליכטנשטיין 2024