נקודות שעלו לי מלייב של סת׳ גודין וסיימון סינק.
יש הרצאות שמפילות לי כל כך הרבה אסימונים ותובנו. שאני לוקח דף ועט ורושם לעצמי נקודות.
לפעמים גם אני ממשיך ומפתח את הנקודות לעצמי.
לאחרונה בבלוג אני עושה זאת אז שיתפתי להראות תהליך.
סת׳ גודין וסיימון סינק הם שני אנשים שאני מאוד מעריך בעולם השיווק ואנטליגנציה עסקית. משתף מנקודות שעלו לי מהלייב שלהם.
- משחק אינסופי
- להתמקד בלהיות טוב יותר/להשתפר מאשר מאשר בעוד.
- בשיווק אני לא בא ממקום של מומחה שיודע הכל ובא להטיף.
אלא ממקום של תלמיד שבא ללמוד ורוצה לשאול שאלות להבין, גם במחיר שיחשבו שהוא טיפש.
מגיע לכל מקום כאחד שלא יודע כלום. - שיווק זה לעזור לאנשים לספר לעצמם סיפור שיעזור להם לשנות את הסטטוס שלהם לטובתם.
דוגמא: בנאדם שקונה טי שירט ב-150 ש״ח במקום ב-20. הוא קונה מעמד – סטטוס. - ערך = רגש, הכח של הסיפור להוציא את הרגש בשיווק.
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל
אם התחברתם ובא לכם להישאר מעודכנים במשחק שלי
אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה
שאלות ותשובות נפוצות על Skool – פלטפורמה לניהול קהילות אונליין.
מה זה סקול / SKOOL? Skool היא פלטפורמה מתקדמת לניהול קהילות מקוונות. היא מיועדת ליוצרי תוכן, מנטורים, ובעלי עסקים המעוניינים לבנות ולטפח קהילות סביב המותג
בניית גאנט פוסטים
אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל