חמשת שלבי המודעות אצל הלקוח שלנו

סקירה של חמשת השלבים:

  1. מודעות מלאה: המתעניינים שלך מכירים את המוצר, ורק צריכים לדעת מה ה׳דיל׳
  2. מודעות למוצר:  המתעניינים יודעים מה אתה מוכר, אבל לא בטוחים שזה נכון להם.
  3. מודעות לפתרון: המתעניינים שלך יודעים את התוצאה שהם רוצים, אבל לא יודעים שלמוצר שלך יש את הפתרון.
  4. מודעות לבעיה: המתעניינים מרגישים שקיימת בעיה, אבל לא מודעים שיש לה פתרון.
  5. חוסר מודעות מוחלט: לבנאדם אין שום ידע לשום דבר, מלבד אולי לזהות שלהם או לדעה שלהם.

חוסר מודעות מוחלט ל מודעות לבעיה

בכלל אצבע, יש מלא עבודה בשיווק לפלח שוק הזה.
מבחינת אסטרטגיה – ההתמקדות היא בתוכן. כמו מאמרים אורחים בבלוג, ראיונות, פודקאסטים. כל דרך להפיץ את המסר החוצה.
לחפש אתרים עם קהל יעד רלוונטי עם הבעיה, וליידע אותם על הקרחון שמתחת לפני השטח.

מודעות לבעיה למודעות לפתרון

אנשים שמודעים לבעיה מבינים שמשהו לא בסדר – הם עדיין לא בטוחים מה לעשות בנוגע.

בעידן שהמידע נגיש לנו בלחיצת כפתור השלב הזה בדרך כלל עובר מהר מאוד כי אנחנו מחפשים את הפתרון מהר.

האסטרטגיה – ליצור תוכן של בעל סמכות/אוטוריטה שנותן להם מענה לשאלות הראשוניות באתגרים שלהם, אתה תהייה בעדיפות אצלם כשהם יגבשו את הפתרון שלהם.
בעידן של היום השלב הזה זה יותר להתבלט עם תוכן איכותי ומועיל מתוך כל הספאם המכירתי שכל הזמן סובב אותך.

אפשרות לקחת את הפוסטים הכי מועילים שלך ולאגד אותם כספר דיגיטלי או ליצור להם דפי נחיתה לפי נושאים.
שניתן לצרוך אותם כקטעים קצרים.

מודעות לפתרון למודעות למוצר

ברגע שהקהל מבין מה הם צריכים לחפש לפתור להם את הבעיה, השלב הבא שלך הוא לפתרון שאתה מציע.

אסטרטגיה ניתן לקחת את הפתרונות שיש בשוק ולייצר לאנשים השוואה שיהיה להם קל לבחור. וגם אם הולכים על הפתרון של המתחרה הם כנראה ימליצו על הפתרון שלך לאחרים.

פוסטים בבלוג/פייסבוק, פודקאסטים, וידיאו, מיילים, סיפורי הצלחה של לקוחות, קייס סטאדיס אלו דרכים מצויינות להדגיש את הפתרון הספציפי שלך לבעיה של הלקוח.

השתמש בכישורים של סטורי טלינג להדגים איך לקוחות שלך פתרו את הבעיה שלהם בעזרת הפתרון שלך.
ותשים לב שלקהל שלך יש את היכולת לראות את עצמם בסיפורים שאתה מספר.

תזכור, הלקוח שלך הוא הגיבור. אתה רק המדריך שלו שעוזר לו להגיע למטרה.

מודעות למוצר למודעות מלאה

מתעניינים עם מודעות מלאה, מוכנים לקנות.והם הכי משוכנעים שלך יש את הפתרון המדוייק שהם רוצים. הם רק צריכים להתגבר על ההסתייגות שלהם.

אסטרטגיה להשתמש בטכניקות של קופירייטינג להזכיר למתעניינים את התשוקה שלהם לפתרון, ולהראות להם שבטוח להם ללכת איתך.

הוכחות חברתיות . חזק מאוד פה.

 

 

לקוח מתוך הבלוג של copyblogger
מהפוסט – How to use content marketing to develop your audience's stages of awareness

 

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן