שאלה מעולה לדעתי,
לדעתי הרשתות החברתיות המטרה שלהם להראות את מי שאנחנו, לא סתם פייסבוק לוקח קידום על דפים עסקיים ולא פרופילים אישיים, ולא סתם המודל של פייסבוק מושתת על חיבור של אנשים.
וגם מדיות חברתיות אחרונות, בסוף המותגים הגדולים ביותר לוקחים פרזנטורים (אנשים) לכן כנראה שאישי משחק תפקיד משמעותי.
מה שתיארת באחר האני שלי זה בדיוק הייחודיות שלך. לדבר על העסק שלך מניב תמיד פחות תוצאות מלדבר על האישי שלך. אתה כמובן יכול לבחור קו של הקהל שלך ולהתאים להם את הערך שמדבר אליהם, אבל לחלוטין (כמו שנאמר פה כבר) שווה לך להכניס את הבדיחות, לגבי פוסטים לא ברורים זה עניין של מיומנות.
וגם לדעתי אל תחשוב מה מקדם אותי (זו תפיסה קצת של עולם ישן) תחשוב על התכנים ההכי טובים שיקדמו את הקהל שלך. תשקיע את האנרגיה בזה.
גם תשים לה בניסוח שלך ״אולי בהמשך ידברו על העסק שלי״ תחשוב כל הזמן על הערך שאתה יכול לתת, בשילוב כמובן להיא את מי שאתה באמת, כי אנשים כבר רגישים לפייפ וברגע שיראו שיש בך מגניבות כל מה שכתבת יקרה באופן אוטומטי.
וכמובן אתה יכול להתאים למדיות השונות: פייסבוק יותר אישי ומשוחרר.
לינקדין קצת יותר מקצועי – עדיין שווה להביא שם אישי.
סטורי, יכול לתת שם יותר שטויות.
טיקטוק בכלל אתה יכול להשתטות.
והדבר הכי טוב שתעשה.
פשוט תנסה כל התלבטות ותראה איך מגיבים ויותר חשוב, איך אתה מרגיש עם זה(פה נכנסת החשיבה על עצמך????
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה