אז יש לי אסטרטגיית מיתוג והיא כוללת בין היתר להעלות פוסטים מעניינים בפיד האישי שלי שאולי בהמשך ידברו על העסק שלי. עד פה בסדר. אבל מה לגבי ה"אני" האחר שלי, זה שאנשים רגילים אליו ופחות מגיבים ופחות מקדם אותי? בדיחות, פוסטים לא ברורים ועוד? אני צריך להחריש אותו בשביל המיתוג האישי שלי? דילמה אמיתית.


שאלה מעולה לדעתי,
לדעתי הרשתות החברתיות המטרה שלהם להראות את מי שאנחנו, לא סתם פייסבוק לוקח קידום על דפים עסקיים ולא פרופילים אישיים, ולא סתם המודל של פייסבוק מושתת על חיבור של אנשים.
וגם מדיות חברתיות אחרונות, בסוף המותגים הגדולים ביותר לוקחים פרזנטורים (אנשים) לכן כנראה שאישי משחק תפקיד משמעותי.
מה שתיארת באחר האני שלי זה בדיוק הייחודיות שלך. לדבר על העסק שלך מניב תמיד פחות תוצאות מלדבר על האישי שלך. אתה כמובן יכול לבחור קו של הקהל שלך ולהתאים להם את הערך שמדבר אליהם, אבל לחלוטין (כמו שנאמר פה כבר) שווה לך להכניס את הבדיחות, לגבי פוסטים לא ברורים זה עניין של מיומנות.
וגם לדעתי אל תחשוב מה מקדם אותי (זו תפיסה קצת של עולם ישן) תחשוב על התכנים ההכי טובים שיקדמו את הקהל שלך. תשקיע את האנרגיה בזה.
גם תשים לה בניסוח שלך ״אולי בהמשך ידברו על העסק שלי״ תחשוב כל הזמן על הערך שאתה יכול לתת, בשילוב כמובן להיא את מי שאתה באמת, כי אנשים כבר רגישים לפייפ וברגע שיראו שיש בך מגניבות כל מה שכתבת יקרה באופן אוטומטי.
וכמובן אתה יכול להתאים למדיות השונות: פייסבוק יותר אישי ומשוחרר.
לינקדין קצת יותר מקצועי – עדיין שווה להביא שם אישי.
סטורי, יכול לתת שם יותר שטויות.
טיקטוק בכלל אתה יכול להשתטות.
והדבר הכי טוב שתעשה.
פשוט תנסה כל התלבטות ותראה איך מגיבים ויותר חשוב, איך אתה מרגיש עם זה(פה נכנסת החשיבה על עצמך????

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן