כשנכנסתי לעולם השיווק בהתחלה חיפשתי איך אני גורם לבנאדם להירשם?
איך אני מנסח את הקופי, מה הצבעים של דף הנחיתה? איך הוא נרשם לשירות שאני משווק?
בשנה האחרונה אני עושה עם עצמי שינוי משמעותי כי את המשפטים שמעתי גם בעבר, תחשוב על הלקוח ותתן לו ערך. אך בתקופה האחרונה אני כל הזמן חושב איך אני יכול לתת כמה שיותר ידע מדוייק, בלי שום דרישה.
מכיוון שהידע שלי די מוגבל ולא בא לי רק להעתיק דברים של אחרים מהרשת. אני מחפש אנשים שעשו, והצליחו להשפיע על אחרים ודרך שיחה איתם אוכל לזקק תובנות שיכולות לעזור לאנשים אחרים. ובאני מאמין שלי כיום, ככל שניתן יותר ערך לאנשים אחרים, בלי שום תנאי של הרשמות, ופתיונות למינהם. הם ידעו איך להשיג אותנו, כשיחפשו את השירות ואולי אפילו יפנו אותנו לאחרים.
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה