הפנמה שגרמה לפעולות שונות בשיווק אצלי

כשנכנסתי לעולם השיווק בהתחלה חיפשתי איך אני גורם לבנאדם להירשם?
איך אני מנסח את הקופי, מה הצבעים של דף הנחיתה? איך הוא נרשם לשירות שאני משווק?
בשנה האחרונה אני עושה עם עצמי שינוי משמעותי כי את המשפטים שמעתי גם בעבר, תחשוב על הלקוח ותתן לו ערך. אך בתקופה האחרונה אני כל הזמן חושב איך אני יכול לתת כמה שיותר ידע מדוייק, בלי שום דרישה.
מכיוון שהידע שלי די מוגבל ולא בא לי רק להעתיק דברים של אחרים מהרשת. אני מחפש אנשים שעשו, והצליחו להשפיע על אחרים ודרך שיחה איתם אוכל לזקק תובנות שיכולות לעזור לאנשים אחרים. ובאני מאמין שלי כיום, ככל שניתן יותר ערך לאנשים אחרים, בלי שום תנאי של הרשמות, ופתיונות למינהם. הם ידעו איך להשיג אותנו, כשיחפשו את השירות ואולי אפילו יפנו אותנו לאחרים.

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן