איך נבחרו המשפיענים המובילים בלינקדין 2019

בפייסבוק יש קבוצה חדשה של מיתוג אישי – Walk the talk אחת החברות העלתה פוסט עם לינק למשפיעים המובילים ביותר ברשת Linkdin הם בחרו לפי מס׳ פרמטרים שאתרגם (תרגום חופשי כן?) יש שם כמה רשימות לפי נושאים. הרשימה שהתבחברתי אליה ביותר אלה המשפיענים בארצות הברית לשנת 2019
הלינק הפשוט והכביכול תמים של עוד שיתוף בקבוצה העיף לי את המוח.
בא לי בצורה כל כך מדוייקת לפרוייקט החדש שלי של ׳הוצאה לפועל׳ זה מקור ידע בלתי רגיל לראות איך אותם משפיענים עובדים ברשת.
ויותר מזה האישיות והמקצועיות של רבים מהרשימה זה תוכן שמאוד מדבר אליי.

עוד דבר שזה גרם לי להבין זה הפוטנציאל הקיים במיתוג אישי (כבר הבנתי זאת, אך כל פעם זה מחלחל לי יותר ויותר פנימה) כמה דלתות נפתחות לך כשאתה מבין איך לייצר ערך ובכך ליצור סביבך קהילה של עוקבים.

הפרמטרים לרשימה לפי לינקדין בשביל לפוך לקול מוביל: (פה מתחיל התרגום החופשי)

  • אותנטיות זה המפתח – כמעט כל הקולות המובילים דיברו על החשיבות של קול ייחודי והדגשת האישיות דרך התוכן.
  • לא לחשוב יותר מדי. להימנע ׳מהנדוס יתר׳ של הפוסטים. להשאיר את הפוסטים פשוטים וקלים להבנה על מנת לתפוס את תשומת הלב.
  • מצא את הנישה שלך. אל תעקוב אחר טרנדים. תהייה מצויין במשהו ספציפי, נסה להפוך לטוב ביותר בתחומך, ודבר על הנושא בתשוקה. הקהל ימצא אותך.
  • ודא שאתה מעניק ערך. שתף מה שהיית רוצה שמישהוא ישתף אותך.

בפסקה האחרונה החבר׳ה מלינקדין רוצים לתת לנו השראה ולהניע אותנו לפעולה אז הם מוסיפים:
תזכור שבכל שנה עולים קולות חדשים – ושום דבר לא עוצר אותך מלקחת את הרעיונות שלך אל תוך שיחה עוצמתית. עקוב אחר העצות מלמעלה, ואתה עלול להיות מופתע מהקהילה שתמצא.

נותן עוד פעם את הלינק, באנגלית זה נשמע טוב יותר.

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן