מה הגבול בין שיתוף באותנטיות על קשיים בעסק ובין מה שיוצר המיתוג האישי ברשת?

לדעתי אמת מוחלטת קיימת באגדות.
אנשים שיש להם אמת מוחלטת ואדייק שאומרים לכולם את האמת המוחלטת שלהם חיים, חיים מאתגרים כי אנחנו כן רוצים תמיד מידה של אשלייה מסויימת.
וכך גם בעסקים והמיתוג, כמו שאפרת כתבה האיזון סופר חשוב. מישהו פעם אמר לי בהקשר שמטפל בבריאות הנפש. ניתן להגיד את האמת ולא את כל האמת.
אני חושב שהאותנטיות סופר חשובה. מה שאנחנו מפרסמים חייב לייצר אמינות. בנוסף יש נקודות שלא תמיד כדאי לחשוף, ועדיף לחשוף את ההתגברות אחרי זה, כי הקהל עדיין לא כולו בשל.

בעולם מושלם היינו כולנו אנשים מכילים, ומתייחסים לעיקר ולא לתפל.
אך בסוף תמיד נעדיף את המסעדה עם התור.

מה שכן לגבי אמת מוחלטת/אבסולוטית נחשפתי לא מזמן לריי דאליו שבעלים של קרן הגידור המובילה בעולם ושם באמת יש את העניין הזה שאומרים הכל בפרצוף. ההבדל היחיד שכל הסביבה מראש מותאמת לכך ומבינה שאלו החוקים.

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן