בקבוצה למיתוג אישי שאני חבר בה בפייסבוק עלתה שאלה סופר מענינת, מסתבר יש עוד קבוצה, שאני לא חבר בה (מנסה להיות מצומצם במס׳ הקבוצות) עלתה שאלה ממש ממש מעניינת.
איך בעצם ממתגים את עצמנו כשאנחנו גם וגם וגם?אם אני גם אדריכלית וגם מאמנת, אז איך אני ממתגת את עצמי?איך יראה האתר שלי או כרטיס הביקור שלי?
הנה התגובה שלי:
שאלה מעולה ומעניינת.
חייב להגיד שאיך ממתגים את עצמנו, זה קצת כמו לשאול איך להיות סלב?
וזו קצת ראייה לטווח ארוך?
אני לא חושב שביל גייטס, סטיב ג׳ובס, וג’ף בזוס, שאלו את עצמם איך למתג את עצמי?
הם שאלו איך אני יוצר שירות מוצר, שיעזור לכמה שיותר אנשים ויהיה משהו ענקי.
אז קודם כל דעתי על דיוק השאלה, כי ברגע שאנחנו מתעסקים במיתוג הרבה פעמים זה יכול להוביל אותו להתעסקות בקנקן. ולא במיץ לימונדה קטלני שיעשה אותך קצת יותר שמח או הרבה.
אחרי הקטנה הזאתי(חפירה) לתשובה.
העניין לדעתי במיתוג אישי זה יצירת אמון-מוניטין.
ואז זה לא משנה הגם וגם, בייחוד שמודבר בבנאדם ולא מיתוג של חברה.
הרעיון לדעתי לתת ערך במי שאנחנו, לשתף בתחומי עניין שלנו, בהשקפות שלנו, בערכים שלנו. גם אם בצד המקצועי. להראות שאנחנו גם וגם. בתפיסה שלנו והרבה יותר חשוב, בעשייה שלנו.
ובעולם של היום של רשתות חברתיות שהטמפלטים אותם טמפלטים לכולם. הדגש או על האישיות שלנו. להשקיע בעיצוב של אתר זה חשוב, כרטיס ביקור(עוד משתמשים בזה??)
תראי לי בוידיאו, אודיאו, טקסט מי את?
בדרך שנוחה לך.
ואז זה לא משנה במה תעסקי. את הופכת להיות פלטפורמה של כל עיסוק, כי אנשים בחרו לתת לך אמון.
ועוד פעם עם אני חוזר לדוגמא של אייקונים של מיתוג על פניו כמו גף בזוס.
הוא גם בעלים של אמזון שלה יש זרועות, באחסון ענן, פרוייקט חלל, חנות אונליין ועוד מלא דברים. אבל יש אמון בו.
או כמו שאת קוראת למותג אמזון.
תודה על השאלה??