אחד הכובעים שלי זה שיווק של אחד המופעים הטובים בארץ (בתקופה האחרונה יותר נכון להגדיר את הפעילות: פול גז בניוטרל ועכשיו ב- P) בכל סיום מופע אני מקבל הודעות ממזמינת האירוע שמספרת עד כמה הקהל עף באוויר ואיך היא לא מפסיקה לקבל הודעות. וגם הקהל שמגיע שולח אינספור הודעות אישיות, וסטוריז לאמן (מי שקצת בקשר יודע מי) עד כמה המופע נגע בו
ואז באה אליי תובנה,
כיום בעולם העסקי, אולי בכלל בהתנהלות שלי כבן אדם. חשוב לדעת לספק את הסחורה. (יש יגידו להיות ביושרה, אני מהם)
יש הרבה עקרונות, אבל אחד מהעקרונות שמבדילים את היוצאי מהכלל זה היכולת לספק שוב, ושוב, ושוב, ושוב את הסחורה למי שמולם.
עכשיו… לספק את הסחורה זה הבייסיק, אני מאמין שאם אעמוד רק בזה כבר אבדל את עצמי.
מה אם אוסיף לזה את אלמנט ההפתעה?
להפתיע את הלקוח אז בכלל תהייה לי אפשרות לקבל את האהדתו. והרבה יותר חשוב מלהיות אהוד, אזכה להשפיע על הצד השני כי הצלחתי לייצר אצלו איזשהו רגע שיכול להביא לפעולה כלשהי, או שינוי.
וכמובן גם לוקח את זה בהקשר של מוזה.
אנחנו כל כך משתדלים לתת חוויה למי שמגיע אלינו. משתדל להגיד שהמטרה שלנו, שלא יהיה להם סבבה כשהם יוצאים ממפגש. המטרה שאנשים יעופו על עצמם. שירגישו משהו יוצא מגדר הרגיל, וזה דרך חשיבה אין סופית על המוזאים שלנו.
להיות בפרטים הקטנים וגם בגדולים.
וזה גם אומר לעשות הרבה טעויות כי אנחנו מנסים דברים חדשים שלא תמיד עובדים, אבל במידה ויש התכוונות ברצון וסיפוק של הסחורה בפועל, או תיקון הטעות. דברים מעניינים מאוד יכולים לקרות.
אז לחיי לספק את הסחורה.
ואם זה לא מספיק לכם אז להפתיעעע
נ.ב
בתכל׳ס הכותרת הטובה לפוסט היתה להפתיע.
אבל התלהבתי כל כך מהכותרת לדעת לספק את הסחורה שהחלטתי להשאיר להוסיף להפתיע.