אתגר לצאת עם אסטרטגיה שיווקית

היופי שהבלוג שלי מתחיל עם השם ׳המשחק שלי׳ עוזר לי לפעמים לחזור לפרופורציה.

להזכיר לעצמי שאני במשחק שאני ממציא את החוקים של המשחק שלי. ועצם זה שזה נקרא משחק זה כבר מקליל, לא לקחת יותר מדי ברצינות ופשוט להתחיל לעשות ולצאת מהקיפאון שאני נמצא בו.

בימים האחרונים בעקבות שירות חדש שהוצאנו, שלדעתי זה פיצוח מאוד גדול שנעשה. עדיין ברמה השיווקית הוא לא התיישב לי טוב כל כך ולא ידעתי איך לצאת איתו לאוויר העולם.

כבר תקופה ארוכה אני מושך עם היציאה שלו לאור ובימים האחרונים החלטתי שמספיק (גם בגלל שיש תאריך יעד שחייבים לעמוד בו) וגם ראיתי שבסוף זה לא מקדם אותי.

משתף בכך שחלק מהסיבות שאני קצת מתמהמהה, כי ירד לי קצת האמון בפייסבוק להביא לידים. גם המחיר שלהם עלה בצורה מאוד משמעותית. ואני לא שש לצאת בפרסום ממומן.

מצד שני אני חושב שאני קצת תקוע ברמה האסטרטגית של הדברים.

לכן החלטתי שאני גם כותב את הפוסט אולי לעשות לי קצת סדר בראש, ולהראות שהשד לא כזה נורא, ואני במשחק שלי, ויש שם גם אלמנטים של קיפאון לפעמים ושצריך פשוט לעשות פעולות אפילו הכי קטנות כדי לקדם.

דוגמא לפעולות שעשיתי:

  1. דיברתי עם מי שאנחנו משתפים פעולה וביקשתי ממנה חידודים לפי נקודת הראות שלה.
  2. ביקשתי ממנה סרטון.
  3. קראתי עוד הפעם את החומרים שעליהם יהיה הקורס.
  4. לקחתי רפרנס מקורס אחר שיש לנו עם קהל דומה.

ובטח בימים הקרובים יהיו לי עוד פעולות שאותם אני הולך לבצע.

אעדכן מהשטח…

 

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

אם התחברתם ובא לכם להישאר מעודכנים במשחק שלי

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן