איך אני יכולה לשווק? ספרית כלבים שאלה אותי

ב-21:30 הסתיימה המסגרת להתפתחות אישית שאני נמצא בה. נשארה איתי כמה דקות משתתפת בעלת עסק עצמאי. היא ספרית כלבים ורוצה להעלות מדרגה, אמרה: ״כיום כל הלקוחות שלי הם פה לאוזן״ איך אני מגדילה את קהל הלקוחות?
המוח התחיל לעבוד וזרקתי כמה רעיונות, כשחזרתי הביתה המוח המשיך להתגרות וכתבתי כמה רעיונות שעלו לי.
קודם כל חשבתי לעצמי, חשוב שתבין מה המדיה שנוח לה לתקשר, את המסרים שלה. איפה היא מרגישה בנוח וגם באיזו צורה? כתיבה, אודיו, וידיאו?
וגם לעשות חשיבה קצרה על הערכים שלה ומה חשוב לה להעביר ללקוחות.
דבר נוסף ודי חשוב לדעתי – לא למכור!
לחשוב איך אני מספר את הסיפור של העסק שלי, ויותר מזה את הסיפור שלי ומשם מושך אליי אנשים שמתחברים אליי ולמקצועיות שלי.
אנשים היום חכמים וידעו ליצור קשר (כמובן בואו נעזור להם וניתן להם מגוון אפשריות במקומות סופר גלויים ליצור איתנו קשר במיידי)

משתף במס׳ רעיונות שעלו לי:
1. לעשות פינה שיחות כלבים (רמה שבועית, דו שבועית) העיקר שיהיה עקבי לאורך זמן.
אפשר לעשות בפינה שיחות וואטסאפ בין כלבים שמדברים על כך שאיך אני צריכה להסתפר או בכלל על סטיילינג של כלבים.
ממים של כלבים – לוקחים תמונה של כלב שסיפרה שמים לו בועה בתוכנה חינמתית שנקראת crello עם משהו מצחיק שהכלב אומר.
אפשר לייצר דיאלוג בין הספרית לכלב כמו שלקוח בא לספר: איך היה בגינה? מה אכלת? היו שם כלבים שווים? מישהו נשך אותך? (כמו ששואלים את הילד מהגן)
אפשר לעשות טיפוסי כלבים: הטיפוס המופנם (כלב ששותק), הביישן, הקשקשן (לשים צילום של כלב מקשקש בזנב, חסר הביטחון, הצעקן, החוצפן…
אפשר לעשות כמו טיפול פסיכולוגי – הכלב על ספת הפסיכולוג – ״ספר לי למה באת היום?״ ״אני מבין שאתה אוהב נעליים של נייק, בילדותך איפה פגשת נעליים כאלו לראשונה… ולפתח זאת למשהו קליל ומצחיק.

2. לסדר דרך crello קאברים מותאמים לנייד ולשאר המדיות החברתיות.

3. בתור התחלה לבחור מדיה אחת ולנסות להתמיד רק בה, אם מצליחים לשכפל לשאר המדיות.
מקומות שכדאי להיות בהם: לינקדין – נכון שזה עסקי, בטוח יש שם מלא בעלי כלבים, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק – פלטפורמה חדשה עם פוטנציאל גדול לייצר עוקבים וקהילה.

4. לפנות לרשימת אנשי קשר בטלפון:
״היי אני עכשיו מרחיבה את העסק שלי, אולי אתה מכיר בעלי כלבים שתספורת יכולה להיות רלוונטית בשבילם.
וגם אתן להם הנחה 10% בשמך״.

5. להתחיל להגיב בקבוצות של בעלי כלבים, כל ידיעה שיש לך בנושא- בלי למכור!
רק לתת ערך.
(דגש חשוב הפרופיל חייב להיות מותאם שברגע שעניינת אותם והם נכנסים לפרופיל יש להם תוך 3 שניות הזדמנות להבין מה את עושה, ואיך ניתן ליצור איתך קשר.

6. סדרת ראינות עם בעלי כלבים – על ההרגלים עם הכלב
– מה אתה אוהב אצלו?
– כמה זמן אתם ביחד?
– ספר לי סיפור מצחיק על הכלב שלך?
– טקס קבוע שאתם נוהגים לעשות?
– סיפור מרגש שזכור לך עם הכלב
– איפה נפגשתם?
הראינות יכולים להיות: בכתב, באודיו, בוידיאו.

7. לעשות קטלוג של תסרוקות אפשר באתר, או באינסטגרם.
לקחת רפרנס ממספרות – אפשר עם שמות מצחיקים.

8. לעשות מבצע טיפול זוגי ב-50% הנחה לכלב השני.
כל מי שבוא עם חבר, אחות, דודה עם 2 כלבים.
להגביל לחודש/שבועיים. X זמן.

וחוזר על הדבר הכי חשוב שאיתו מתחילים.
להבין מי אני? ומה הקול הייחודי שלי.
ולהתחיל מהמקום שהכי נוח לי להיחשף: כתיבה, קול, וידיאו.
יש היום את הטלפון הנייד בשלב הראשוני לא צריך כלום מעבר.

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן