בצהריים בבית קפה בלובי של מגדל ברמת גן נפגשתי עם מאמנת שרוצה לייצר לעצמה נוכחות דיגיטלית וליצור לעצמה מיתוג אישי.
לאותה מאמנת יש שלושה כובעים שונים. שלוש התמחויות שבעזרתן יודעת להתאים לכל בנאדם את הכלים שהוא צריך בשביל מציאת הייעוד שלו, דיבור עם הקולות שבראש שלו (לכולנו יש קולות, אנחנו רק לא מקשיבים לאיתותים שלהם אלינו) וריפוי פצעי עבר.
ההתלבטות היתה איך היא יוצאת עם זה לאור שזה יהיה מובן לאנשים מה היא עושה.
בשלב השני זה למצוא את הפלטפורמות שמתאימות לה בהתאם לקהל היעד שלה, ולבנות תוכנית תוכן שבעצם תוכל לייצר באופן קבוע תוכן למדיות.
בחרנו להתמקד בפייסבוק שם כבר יש לה נוכחות והיא עושה שם עבודה לא רעה בכלל, ובלינקדין.
אחד השלבים הראשונים שלה זה יישור קו של הפרופילים, להתאים תמונה מתאימה, קאברים מתאימים, כמה שורות שמספרות מי אנחנו, ועוד פוסט על השירותים שלנו.
שלב שלישי היה התוכן – יצאנו מפינה אחת לשבועיים של חצי שעה (אין לה בעיה לצלם את עצמה) שמשם ניתן לגזור קטעים קטעים למהלך השבוע.
נתתי לה גם את האופציה של הסטורי שהיא יכולה לעשות משפטים קטנים ומזוקקים.
שהיא יכולה גם לתמלל חלקים מהראיון. שהיא יכולה לקחת שאלות מקבוצות גדולות ולענות אצלה. או לקחת את השאלה ולעשות עליה שידור כי זו שאלה מרכזית.
שלב רביעי ראינו איך אנחנו יכולים להשיג לנו רעיונות. אם זה מקבוצות, אם זה בקורסים שהיא מעבירה ואנשים שואלים. אם זה מקולגות. מהנסיון חיים שלה. מאירועים שקורים סביבה ומעוררים אצלה טריגר.
בסוף הרעיון זה להיות במודעות, לתוכן – כמעט מכל מצב ניתן לגזור ולעשות דברים.