מה למדתי מפודקאסט של שרון חלבני עם יאן יאנקו על אסטרטגייה שיווקית

שרון חלבני מארחת אנשי שיווק ׳בפודקאסט 10 דקות על שיווק׳ הפעם ראיינה של יאן (יאנקו) קוטליארסקי בו הם דיברו על אסטרטגיית שיווק לעסק

הסיכום שלי לפודקאסט:

חשיבות האסטרטגיה – להבין לאן העסק שלי הולך?

5 נקודות שצריך לקחת בחשבון כשבונים אסטרטגיה:

  1. ניתוח מצב: שוק היתכנות, ניתוח לקוחות – בודק שהם רוצים את המוצר, ניתוח מתחרים – שואל לקוחות פוטנציאלים מי לדעתם המתחרים?
  2. הגדרת יעדים: 5 שנים קדימה, גוזר פעחות שיביאו אותי לשם. שנה קרובה. מטרות מדידות, מתחומות בזמן (מודל smart)
  3. אסטרטגיה:
    – מה אני רוצה להשיג?
    – תוך כמה זמן אני רוצה להשיג זאת?
    – מה האתגרים שעומדים לפני כדי להשיג זאת?
    – מה אני הולך לעשות כדי להשיג את הדברים האלו?
  4. טקטיקה:
    – מה אנחנו הולכים לעשות?
    – איפה אנחנו הולכים לעשות ?
    – באיזה מחיר?
    – באיזה ערוצי הפצה נשתמש?
  5. מודדים את כל מה שניתן למדוד:
    – איך אני מגיע לאנשים?
    – איך אנשים מגיעים אליי?
    – מה הם עושים אצלי בתוך האתר שלי?
    – האם הם מומרים
    – לקוחות חוזרים

אסטרטגיית מותג אומרת: מי אני? איך אני מדבר? ואיך אני מסביר את הפתרון שלי בצורה ברורה.
תוך 5 שניות אנשים שנכנסים לאתר צריכים להבין מה אני עושה?
ג׳ף בזוס אומר שמותג זה מה אנשים יגידו עליך כשאתה יוצר מהחדר.

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן