בעקבות השיפוץ במוזה, הגיעה אלייי נגר והתחלנו לדבר ככה על שיווק אויך מגיעים אליו לקוחות. חשבתי לעצמי וגם אמרתי לו. כמה הרבה פעמים בעלי מקצוע יורים לעצמם ברגל. הם חושבים לטווח הקצר. איך אני חוסר פה כמה שקלים בשביל להרוויח, או לעשות לו הצעה גבוהה. מה שהם מפספים שלקוח מרוצה שווה המון, ויכול להפנות אותו לעבודות גדולות מאוד. שווה לו להשקיע את כל האנרגיה ולתת יותר מה שהלקוח ציפה. וזה ההבדל בין בעלי מקצוע שחושבים לטווח קצר, מול טווח ארוך.
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה