יש לנו נטייה יותר מדי להסתכל כל הזמן כמה עוקבים יש לנו וכמה לייקים, במקום להתרכז בדבר החשוב באמת. תוכן מעניין. לחשוב איך אנחנו יכולים להביא את עצמנו, את הייחודיות שלנו ואת הערך לקהל שאנחנו רוצים שיהיה לנו. להתרכז בזה יכול לעזור לנו גם להוריד קצת מהשיפוטיות שיש לנו, כי גם במידה ולא יהיו לייקים על הפוסט, עדיין נדע שלפעמים חשוב יותר העקביות והעשייה.
סייג חשוב, אם אנחנו רואים אחרי תקופה שאין בכלל לייקים ולא גדלים העוקבים כנראה אנחנו עושים משהו לא נכון, אני לא אומר לא לשים לב, אלא לזכור שזאת לא המטרה הראשית.
המטרה הראשית זה לייצר ערך רב ולהתאים את התוכן עם ערך רב לקהל שלנו.
במידה ואין עדיין קהל, אז לקהל העתידי שאליו אנחנו רוצים לפנות.
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה