היום היתה לי שיחה על חימום.
אני מעורב בפרוייקט גדול, אך עדיין קהל היעד שאנחנו פונים אליו לא מספיק בשל כנראה.
עכשיו, זה לא שאנחנו באים בטענות או משהו. אנחנו מבינים שעדיין יש חימום שצריך לעשות לקהל בשביל שהוא יעשה פעולה אקטיבית של הצטרפות לפרוייקט.
הצורך קיים בשוק, הוא מדובר וגם קהל היעד מדבר עליו. אך עדיין אזור הנוחות לא מאפשר לעשות את הצעד.
אז מה שהחלטנו זה להעצים את החימום, לייצר סדרות של מסרים בהם מראים איך זה כן אפשרי, על ידי דוגמאות שכבר קורות, ועל ידי סיפור עצמי של טרנספורמציה. בעצם לייצר את הביטחון שזה אפשרי, להראות שהסיכון קטן מהסיכון.
למצוא גם אוטוריטות שייתנו את האישור מגבוה יותר ויעזרו להגביר את הלהבה.
מה שאני מזכיר לעצמי שלפעמים לחמם יכול לקחת הרבה זמן בייחוד בסוג הקהל בו הפרוייט מתמקד.
אז לחיי סבלנות בחימום.
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה