פייסבוק הוכיח לי כמה הוא לא אוהב שמוכרים אצלו

יותר נכון להגיד. אנשים לא אוהבים שמוכרים להם. והם לא יוצרים מעורבות בעקבות כך.
העליתי הבוקר את הפוסט על ׳הוצאה לפועל׳ לא שיערתי לעצמי כמה מעט לייקים אקבל.
הפייסבוק אוהב סיפורים אישיים, פגיעות, אותנטיות.

_____________

עריכה אחרי יום של הפוסט פלוס מסקנות

טעיתי בגדול, ויש לי עדיין רגעים של שיפוטיות.
הצלחתי להשיג בעקבות הפוסט ליד. היופי זה שהכל רשום בפוסט. דרך עבודה, מחיר ועדיין יש עניין. מה שזה אומר, שיש מצב טוב שתיסגר עסקה ויותר מזה אצליח להוציא לפועל.
אבל דבר חשוב יותר קרה. גם אם זה לא ייסגר זה לא מעניין, מה שחשוב שזה ייצר ליד והצליח לגעת באנשים, גם בתגובות.

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן