יותר נכון להגיד. אנשים לא אוהבים שמוכרים להם. והם לא יוצרים מעורבות בעקבות כך.
העליתי הבוקר את הפוסט על ׳הוצאה לפועל׳ לא שיערתי לעצמי כמה מעט לייקים אקבל.
הפייסבוק אוהב סיפורים אישיים, פגיעות, אותנטיות.
_____________
עריכה אחרי יום של הפוסט פלוס מסקנות
טעיתי בגדול, ויש לי עדיין רגעים של שיפוטיות.
הצלחתי להשיג בעקבות הפוסט ליד. היופי זה שהכל רשום בפוסט. דרך עבודה, מחיר ועדיין יש עניין. מה שזה אומר, שיש מצב טוב שתיסגר עסקה ויותר מזה אצליח להוציא לפועל.
אבל דבר חשוב יותר קרה. גם אם זה לא ייסגר זה לא מעניין, מה שחשוב שזה ייצר ליד והצליח לגעת באנשים, גם בתגובות.