איזו שאלה גדולה…
אתן לך את הצד שלי, מנסיון לבניית קהילה לעסק במשך 3 שנים, וגם עכשיו בהקשר שלי התחלתי.
קודם כל להבין ששאלת המפתח זה לא איך אני בונה קהילה?
שאלת המפתח איך אני מייצרת תוכן הכי טוב שניתן לקהל היעד הרלוונטי בשבילי.
היופי שגם תוך כדי חיפוש התשובה את יכולה להתחיל את מלאכת התוכן. ולתעד את התהליך.
נותן לך מס׳ אפשרויות:
1. למצוא מותגים אישיים שאת מתחברת אליהם והם חזקים ברשת ולנתח מה הם עושים( כמות פוסטים ביום), פלטפורמות, התאמות לפלטפורמות השונות).
2. להבין מה החוזקה שלך: וידיאו, כתיבה, אודיו ולתת שם את מירב תשומת הלב.
3. לעקוב אחרי Gary Vaynerchuk להיכנס לבלוג שלו יש לו שם איך מייצרים 64 פיסות תוכן ביום. זה תוכן שאנשים מוכרים אותו באלפי שקלים בחינם.
לצפות באינסטגרם שלו יש לו קטעים שהוא מעלה עם רעיונות פרקטים גם לתקופה בהקשר של יצירת תוכן.
4. להיות מגיבה מקצועית – להיכנס לקבוצות תוכן שמעניינות אותך, ולהגיב שם בנדיבות.
אחר כל את יכולה להעתיק את התגובה והשאלה ולעשות מזה פוסט.
5. לגבי מה שכתבת שאגואיסטי, תדברי כל מה שאת יודעת וחווית על בדרך ואם אין עדיין משהו כזה, את יכולה לתת את הדעה שלך על משהו שמישהו אחר אמר ומה את חושבת על זה. ברגע שתוסיפי מימד של פגיעות וקישור אישי לחיים שלך יש מצב, שתרגישי פחות אגואיסטית.
ככל שתזכרי שבתור התחלה זה פחות איך להפוך למומחה או למישהי שיש לה קהילה, אלא על ידי איך אני פותרת בעיות או יוצרת צוכן מספיק מעניין שמישהו יעשה רגע עצירה ויגיב לי, אולי אפילו ייתן עוקב.
6. ואם את חזקה בוידיאו שווה לבדוק טיקטוק תתרכזי בזה כרגע יש את החשיפה הטובה ביותר לתקופת זמן הזאת, ביחס לשאר המדיות הדיגיטליות אבל צריך שם גמישות מחשבתית?
בהצלחה
נ.ב
הדבר החשוב ביותר לדעתי, להבין שזה לוקח זמן. לצבור אמון של אנשים לוקח זמן ולפעמים גם שנים.
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק
תוצאה פחות ציפייה שווה סיפוקתוצאה פחות ציפייה שווה סיפוק את המשוואה הזאת קראתי בעמד 262 בספר הרגלים אטומים של ג׳יימס קליר. הלסת נפלה לי.ולמה? המשוואה