איך לייצר אמון אצל מתעניינים?

סת׳ גודין זה שם שיעלה הרבה בבלוג, בעיקר שכרגע הוא הפוקוס שלי. ככל שאני מתפתח אני מבין את החשיבות של מיקוד ולכן ניקיתי את כל רשימת התפוצה שלי מדיוורים על שיווק ובחרתי להתמקד בסת׳ בעיקר בגלל סט הערכים  שהוא מצליח להעביר לי ובגלל דרך השיווק שכל כך מתחברת לאופי שלי ושל מוזה.

וסת׳ גודין יצר אצלי את האמון. ואיך אפשר ללמוד מכך?
סת׳ טוען על תהליכים ארוכי טווח, בניית קהילה, לדעת לכוון בדיוק לקהל מאוד ספציפי.
וכל הזמן חוזר על כך שבהתחלה להתחיל עם קהל סופר מצומצם ברמה של בודדים או עשרות בהתחלה ולחשוב כל הזמן איך עוזרים להם ומה הם צריכים בדיוק שאתה יכול לעזור להם בצורה שלא עזרו להם קודם.

וכמובן לעמוד במילה שלך, טוען כשהוא הוציא את אחד הספרים שלו, הוא נתן שליש מהספר שלו בחינם בתמורה למייל והדבר היחיד ששלח להם היה רק את הספר, לא עשה להם פולואפ ולא שום מייל שלא קשור להבטחה שהבטיח להם.
נכון שלפעמים זה איטי אך בסופו של דבר זה יוצר את האמון ושיש לקהל שלך את האמון העבודה שלך זה לחשוב איך אתה שומר על כך וזה ע״י לעמוד במילה שלך ולתת להם ערך גדול ביותר.

 

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

רוצה לקבל עדכונים למייל איך שחקתי השבוע?

דילוג לתוכן