איך להגדיל את אחוזי פתיחת המייל

זו השאלה ששאלתי את עצמי היום.
נכנסתי למייל צ׳ימפ וניסיתי למצוא תבניתיות במיילים עם אחוזי פתיחה מעל 30%.
מה ששמתי לב שאני שולח בשעה 6:00 בבוקר אחוזים נמוכים בהרבה מאשר שולח אזור 12:00 , 14:00
וגם ניסיתי להבין אם היום משנה. רביעי או חמישי, האחוזים הגבוהים יותר קרו ביום חמישי מצד שני ברביעי לא שלחתי מספיק מיילים אחרי השעה 12:00.
מה שאני הולך לעשות בשבוע הקרוב זה להוציא מייל בשעה 12:30. אולי אנשים אחרי הפסקת צהריים כבר יותר רגועים/משועממים ויש להם זמן להתסכל במייל שהוא פנאי, מה שבבוקר בדרך כלל פחות.

הנסיון למצוא דפוסים הוא חשוב ביותר לדעתי, לנסות להבין את הדפוסים של הקהל שלי ולעשות התאמות בהתאם.
כיום אני לא עושה זאת מספיק, אך מתחיל לעשות זאת לאט לאט להבין את הדיוק שלו.

תודה רבה שקראתם ❤️

בואו להגיד שלום בפייסבוק 

מוזמנים גם להציץ באתר וללמוד איך להשיג את הדברים החשובים לנו באמצעות פעולות קטנות.

שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק
שתפו באימייל

יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא לפועל, ואין לכם מושג מה לעשות?

אהבתם את מה שקראתם? יש פה עוד כמה טובים

בניית גאנט פוסטים

אחד הדברים שאני בוחר לעשות בתקופה הקרובה זה לחזור לעבוד על המיתוג האישי שלי כהוצאה לפועל – פעולות קטונת לתוצאות גדולות.בהתחלה חשבתי לעצמי לפרסם כל

קרא עוד »
דילוג לתוכן