זו השאלה ששאלתי את עצמי היום.
נכנסתי למייל צ׳ימפ וניסיתי למצוא תבניתיות במיילים עם אחוזי פתיחה מעל 30%.
מה ששמתי לב שאני שולח בשעה 6:00 בבוקר אחוזים נמוכים בהרבה מאשר שולח אזור 12:00 , 14:00
וגם ניסיתי להבין אם היום משנה. רביעי או חמישי, האחוזים הגבוהים יותר קרו ביום חמישי מצד שני ברביעי לא שלחתי מספיק מיילים אחרי השעה 12:00.
מה שאני הולך לעשות בשבוע הקרוב זה להוציא מייל בשעה 12:30. אולי אנשים אחרי הפסקת צהריים כבר יותר רגועים/משועממים ויש להם זמן להתסכל במייל שהוא פנאי, מה שבבוקר בדרך כלל פחות.
הנסיון למצוא דפוסים הוא חשוב ביותר לדעתי, לנסות להבין את הדפוסים של הקהל שלי ולעשות התאמות בהתאם.
כיום אני לא עושה זאת מספיק, אך מתחיל לעשות זאת לאט לאט להבין את הדיוק שלו.