יש את Nas Daily שהפיק מעל 1000 סרטונים של דקה במשך 1000 ימים. לפני כמה חודשים אולי כבר יותר עבר לקונפסט של סרטון ארוך יותר פעם בשבוע.
יש לו יכולת לספר סיפור בצורה בלתי רגילה. יש לו כבר את הייחודיות, העניין, המסר שתוך רגע אתה נכנס לסרטון מלא במשמעות והנגשה של נושאים גדולים ומעניינים, מקומות, תרבויות ומה לא.
היום נחשפתי בפיד של הפייסבוק בסרטון הבא – נאס מספר על הדרך שלו, או יותר נכון ריטש (הביליונר) מספר.
אחד המשפטים שאמר שם, שהוא חיפש לפתור בעיות.
זה ממש נגע בי, כי זה בעצם העניין של עסק שהוא באמת חזק, הוא ממש מצליח לפתור בעיות לאנשים אחרים. כמה שהוא טוב יותר בלפתור, או שהוא פותר לכמות גדולה של אנשים ככה יש לו יותר הצדקה וגם יכול לגבות יותר כסף, או להתרחב.
באותו היום גם ראיתי ראיון עם רמי לוי, עניין אותי אם עושים עליו כתבות בהקשר שאנשים קונים עוד מצרכים. נזכרתי גם שרמי לוי אמר זאת בפשטות שלו – שהבסיס של העסקים שלו זה לפתור בעיות לאנשים.
רמי לוי הוא הדוגמא שהוא כל הזמן מדבר על יוקר המחייה ואיך בסופו של דבר הסל שלו הכי זול לאורך זמן.
העניין של לחשוב איך פותרים לאנשים את הבעיות ויותר מזה, איך מפיצים להם שאנחנו הפתרון.
וגם במוזה זיהינו את ׳הבעיה׳ אנשים שחסר להם בעיקר ביטוי עצמי. שמאפשרים להם זאת קנית את עולמם. ובעולם של היום, קיימת המון שיפוטיות וזה מתחיל להיות מצרך נדיר כי שיפוטיות יכולה להוביל למקום של חוסר ביטוי עצמי.
לחיי פתרון בעיות משמעותיות לאנשים…